Gikk du glipp av presentasjonene i Ocean of Opportunities?
De sju bedriftene i høstens vekstprogram presenterte seg i går for potensielle investorer. Nå kan du kan se presentasjonene i opptak via YouTube.
Ocean of Opportunities gir vekstselskaper i havbruksnæringen tilgang til kunder, investorer og viktige aktører i bransjen. Deltakerne i årets Ocean of Opportunities vekstprogram presenterer seg 3. desember for potensielle investorer via YouTube.
Presentasjonene kan du se i YouTube her:
Deltakerne har gjennomført ca. 10 seminarer spredt over en periode på 6 måneder, og programmet avsluttes med investordagen der bedriftene får presentert seg for investorer innen akvakultursektoren.
På grunn av Covid-19 smittesituasjonen og gjeldende råd og restriksjoner fra myndighetene, ble presentasjonene i år gjort digitalt via YouTube.
Deltakerne i programmet er bedrifter som har ferdig utviklet teknologi klar for markedet, men som har behov for kapital og nettverk for å vokse videre. Målet med Ocean of Opportunities-programmet er å øke/utløse bedriftenes vekstpotensial.
De sju bedriftene som har deltatt i årets Ocean of Opportunities vekstprogram er:
- Anteo AS
- Blue Lice AS
- Hallgeir Solberg AS
- Fishency Innovation AS
- Norway in a Box AS
- Norwegian Lobster Farm AS
- Submerged AS
Programmet er finansiert og tilrettelagt av NCE Aquatech Cluster, Stiim Aqua Cluster, Blue Planet AS, Stavanger kommune og Trondheim Kommune.